for tom Priestly

Dovrtel Janja JDovrtelaONKO-I.SI
Mon Aug 4 23:33:52 PDT 2003

I am sorry to use this list to send you my answer. I am still having
problems, my answer has not been delivered to your e-mail adress in the last
24 hours, but the system will try to send it in the next 5 days.
Lepo pozdravljeni,
vesela sem, da ste se oglasili. Gospoda in gospe Rigler ne poznam, pac pa
sem govorila s prijateljico Ljubo, ki je bila letos v maju z njima z
avtobusom na tej poti. Sedaj pa se z njo pripravljamo se ostali za pot v
maju 2004.
Moja prijateljica Ljuba je doma v Skofji Loki, jaz pa sem doma na gorenjskem
med Kranjem in Bledom. Sem pa v sluzbi v Ljubljani na Onkoloskem institutu
na oddelku za nuklearno medicino. Telefon v sluzbi je +386 1 5879 512,
mobitel +386 31 669 257.Priponke ne morem odpreti
Z lepimi pozdravi,
janja